Helgen :)

Sjukt underbar helg den har fått mig att börja om, en ny Sandra med nya vänner och nya chanser :)

Fredag: Ja va ju på Aros fortet fick typ tusen blåmärken över allt x) men kul som fan. Sen blev det stan med Joel och letade efter något till min pojkvän. Efter det blev det hem och sen gymma. Vid typ halv 1 kom Putte vi låg och pratade myste sen sov vi.

Lördag: Så gick vi upp vid typ 12 för att han skulle tvunget dra med mig till Varberg för att köpa nått till mig söt som han är. Men det han ville köpa fans inte han blev väldigt sur men hittade ett fin fint halsband till mig som jag älskar! När vi kom hem så åt vi jag packade för skulle sova hos honom. Väl hemma hos honom så packade jag upp det jag inte behövde och la ner en massa sladdar min bok och dator. Sen blev det lan hemma hos Adde, fett kul va det jag och Sofie ägde sönder på att spela (a) ha ha. Måste göras om snart asså. Vi åkte till Ronja vid typ halv 1 där vi stannade ett litet tag sen körde vi hem Johan och Sofie och drog hem till Putte.

Söndag: Körde hem till mig vid 2 sen pluggade tog lite kort ^^ och kollade på film bara en vanlig mys dag.


söta pöjkar som är helt inne i spelet x) fan va det skrek HAHA





Kommentarer
Postat av: s

hahaha, vi var fan bäst! :D och det var nog fan jag som skrek hela tiden ;) <3 får verkligen göra om detta :)

2010-02-15 @ 16:13:50
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0