Elmia!

Ja nu e jag hemma hos mormor med dator så kan uppdatera om igår och idag!
Börjar med idag för det ända är att jag och putte vakna vid typ ett sen åt vi frukost kolla tv till typ klockan sex (a) åkte och hämta saker hos hans mamma sen drog till min mamma med lite saker till min söta bror som ni får höra mer om sen :) Efter det körde vi till mormor och duschade så sjukt gött va det! Så sitter med blött hår helt alone för min pöjk ska ut på bratt :/ Jaja

Gårdagen: Började me att man gick upp vid 7 fixade sig, sen kom Fidde och hämta en vid halv 8 typ. Sen körde vi till Johan där jag skulle byt bil till Adde för att åka med Frida och Sofie men neej då skulle Pontus me där så blev lite sur. Så vi körde och hämta Oliver sen så körde vi mot elmia och jag blev gladare så klart ^^ Glad att jag åkte med Fidde för fan va det gick försökte komma om en bil men den görde som en jävla galning så vi gav typ upp och tog en lite kisspaus. Sen körde vi vidare va kö som fan när vi kom fram så vi smet före lite (a) Men fick vänta på Adde och dem ändå. När vi väl va inne sprang jag Frida och Sofie runt och kolla på alla heta bilar FY FAN va nice asså ( kommer lite bilder och film sen ) Vi kollade även på en grym show Frogg körde cross nice som fan har film men den är nog inte så bra. När allt började gå mot sitt slut så drog vi till donken för alla va as hungriga. Sen kom det bästa. Efter elmia så samlas en jävla massa för att drifta och sånt så vi visste ju så klart va det var så vi drog dit det va typ hur många bilar som helst som smällde sina däck! HELT underbart! Där va vi ett bra tag och kollade åkte lite bil och ba softa fy fan va nice! Samma resa nästa år fast me gänget denna gången :)

Bilder och film kommer i ordning






One Love !

Blir bättre bild längre fram i filmen :)

Ba så Nice! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0