Det ska alltid hända just mig...

Ja imorse så kom jag ut skulle köra till stationen men... Min moppe va snodd hatar alla snorungar som verken har nått liv eller pengar som måte sno saker.... Jävla fittor så om någon ser min moppe hör av er -.-

Men min dag kom till skolan underbart! tärffa alla goa i skolan saknaden har vart stor :) Vi lekte lite med 1orna sen fick jag övningsköra hem och Wawwa åkte med. När jag kom hem fick vi hämta min cykel efter som det är den jag måste använda nu mera... Sen gick jag in till stan och va men Lucas mycket trevligt. Efter det gick jag till ulles och väntade på Casandra när hon kom åkte vi runt lite och nu kom jag nyss hem från Joe :) Min dag det.

Imon blir det att åka till skolan fixa dator :D :D :D!!! Och fiska krabbor (a) sen hem och packa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0