now i know were i belong and i want to come home

Tack för en underbar kväll igår Johan, Adde, Oliver, Fidde och Casandra det var toppen :) Blev kanske lite sent men va fan man lever ba en gång ;) Sen var dagen även trevlig blev en massa sker att göra. först så vakna jag och Casandra jag körde lite bil sen drog vi in till stan för att träffa Maggie. Efter det så kom räkan och vi åkte med honom till donken där vi även träffade på Hoffe. Sen blev det in till stan igen och träffa Alex och Rickard :) Efter det moppe till Johan för att kolla film. Underbar går dag :)
Och nu sitter min underbara Philip här och ska sova hos mig inatt ska bli så sjukt mysigt och bäst :D Älskar mina vänner! Blir snart att dra ner och ta lite kort på stranden ska ba dricka mitt kaffe.


Jag kan säga att mitt sommarlov har sugit tills nu de sista veckorna för då har det vart underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0