Hemma :)

Nu e jag hemma men bär snart av till Halmstad och jul pyssel så klart ^^ Ska inte sova där utan drar mig tillbaka till lilla fbg ikväll. Jag e så inte taggad inför helgen gillar inte att festa... Men ska göra det för lilla Elins skull.
Slutar skolan den 15 ägerrrrrrrr!


Inget e sig likt, för allt i förändring
Jag hoppas på ett bättre år men jag har ingen förväntning
För när saker går snett och tyngdlagen får rätt
Är vi tillbaks där på botten och undrar fan som gått snett
Ibland vill jag bara packa o dra
Ge mig av, lämna knaset som vi tacklar var dag
Ge mig svar varför är det så
Varför ska vi och de alltid säras åt
De får skattelättnad vi får mer bördor att bära på
Vi bär oss åt som vi bär oss åt för att få värde på
Tiden vi lever i och få nånting att glädjas åt
Så jag haffar nåt korkar upp och sveper
Lämnar verkligheten och gittar från planeten

Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras (trots allt!)
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas

Jag behöver endast de som har bränts fast
Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp (klapp klapp)
Vill dit de inget skitsnack (snack)
För jag vet att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0