Inte bloggat på ett tag :)

Jag vet men de har vart så mycket :(... Orkar inte ta ut min irritation på folk över min blogg för de är inte värda den uppmärksamheten så har helt enkelt inte bloggat. Men nu efter som jag slutat skolan idag :D så blir det nog ändring på detta.

Har lite planer inför veckan:
  • Imon- Gekås med mormor kanske även julgodis ^^
  • Fredag- Jobbfrån 10-15 sen blir dett softa hos Alex.
  • Lördag- va med Marcus
  • Söndag- är en dag med antingen eller ;) haha men jag ska antingen va med Philip eller mackan :)
Så det är min väcka det jobba just nu är att det är så många vänner som börjat snacka med mig nu igen, så blir mycket planer och mycket dubbelbokat :)

Sen kanske jag ska ha Praktik med Joel i GBG på Gothia tower :O Hur Awesome är inte de komma bort från denna jäva äckliga stad i 3 veckor med underbara Joel (Y) klicka HÄR! om du vill läsa hans blogg :) Nej nu måste jag sova vi hörs nog imon kanske Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0