Nu har jag lite lust att blogga

Men inte helt så kommer inte bli några detaljer :)

Med i helgen festade ju jag i fredags och blev så jävla full!!! Inte okej gjorde bort mig framför Alexx Kb och Patrik men va fan det va ju ba vi ändå ;) De sov över hos mig och åkte hem dagen efter ( tänker inte gå in på dagen jag kommer ihåg nästan allt men e så pinsamt så de hoppar vi)

Lördagen BAKIS! så då hände det inte så mycket. Sen va det soc i måndags..
Itisdags så va jag med gulliga lilla Lidas vi kolla film och så, sen drog jag till Gabban och sov där sjukt mysigt.
Va även på scandic och fick jobb :D !!!!! Är så jävla glad ska jobba på lördag!

Idag har det vart att jobba som FAN i köket xD julbord säger nog det mesta vi busa som fan och fick så klart dit eddie dete grymt ;) Sen har jag bara chillat hela dagen.

Men har inte så mycket mer att säga än har nu klocka :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0