Fy fan..

Igår: Världens tråkigaste avslutning! Brukar ju alltid va fest och grejer men nej igår -.- men åkte på min underbara Antons avslutning sen satt vi ute men mamma fick hämta mig vid 9 för det SÖG verkligen... Sen hem och sova typ det var min dag igår asså..

Idag: Idag gick jag upp vid 11 fixade mig sen åkte vi till halmstad för att kolla på student. Fan va dåligt väder det har vart och är :( Men vi åkte och åt mat och lite så men nu är jag hemma. Har fått paket med :D Från H&M sjukt lycklig! Har även fått den nya boken Bree Tanners andra liv har kommit typ till halva och jag tycker den är grymt bra inte som de indra böckerna men bra!!! Nu är min bror på väg till Turkiet det suger ganska mycket här sitter jag i Sverige i detta skit väder -.-

Igår:

Österleds avslutning.

BABY!

Idag:



Mitt nya linne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0