Nu kommer ett långt inlägg :)

Måndag: När vi va klara i stan så tog vi tåget vid 12 MEN det stannade så vi fick sitta på det tåget och vänta i 40 min innan vi kunde köra! så det var sjukt stressigt men gick fint. När vi hämtat Markus lämnat hunden och käkat på donken så blev det en sväng till Varberg snabbt som fan jag och Elin sprang in på Gina där jag hitta min dröm bikini!!! Vi kom till Göteborg vid 4 Elin och jag va taggade som fan så vi började köra på! Det va sjukt fint väder och allt det längsta vi fick vänta i kö var 20 min och inte ens det i slutet kunde man ba springa ut och in sjukt nice asså och det regnade kanske bara 20min sen fint sjukt härligt. Min bror van även stjärnvinst! Och SOFIE fyllde 18!!!!!!

Idag: Ja idag så skulle vi på teambuilding vilket var sjukt kul. Men vi va lite sega i början men när vi väl började var alla taggade som fan!
Det började med att man skulle fylla en tunna med hål med vatten så 2 bollar flöt upp till ytan. Vilket gjorde att vi var tvugna att hålla för hållen och jag blev as blöt redan då men vi vann!
Sen va det massa små saker vi skulle lösa vilket vi var grymma på med. Efter det blev det en tur med båtarna i vattnet där vi skulle hämta en massa bollar Fy fan va blöt man blev men sjukt skoj meeeen vi förlora (a) men jag och några till slängde oss i sjön med kläder efter det var gött men sen blev det väldigt blött haha!
När det va klart va det dags att äta sen några kluriga övningar till som vi skulle lösa :) Vi kom 2 allt som allt!

Måndag:



Tyvärr blev det inga bilder från idag eller inne på liseberg :/ ♥

Kommentarer
Postat av: casandra

Fan vad snygg den var!! ( bikinin )

habibi, ring mig. <3

2010-06-09 @ 12:02:05
URL: http://www.caszzhot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0