Så jävla bra!

När vi kom till Varberg igår så kom Susanna och hennes pappa och hämta oss vi drog då med på Susannas klass fest. Efter en timma eller så gick vi nerpå stan för att kolla alla B-band, och även för att köpa nått gått :) Jag träffade även en kompis till mig som jag inte set sen Konfan :o det är galet men sjukt kul att träffa dig Wille. Det var ett förband som hade en så jävla bra och SNYGG sångare så jag och Alexandra vist inte vad vi skulle ta oss till ;) Sen efter all väntan fick jag äntligen se Dead by april DAAAAAAMMMMM va bra dom va live!!!! KÄRLEK och jag skojar inte snygga va dem med ;)



Min nya tröja ^^


Han som sjöng var snygg som fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0