Helgen :)

Fredags: Denna dagen börja med att man blir sviken men slutar toppen ändå. Först drog jag en lite sväng till Mackan sen kom Sofie Johan och Fidde och hämtade mig vi drog till Sofie kollade lite på en film sen blev det lite fajtandes. HAHA Johan och Fidde tog Emmas mobil som vi försökte få till backa men det gick inte så bra så vi tog Fiddes bilnycklar gick till bilden låste och Sofie körde lite. Men det slutade typ med lite blåmärken och att vi fick mobilen tillslut. Sen gick vi typ och la oss efter det för alla va trötta :)

Lördag: Vakna upp hemma hos Sofie Sen körde vi henne till bussen och Fidde körde hem mig. vi halv 2 drog jag och kollade på min underbara bors match ( de van med 8-6 ) och sen under matchen får man veta hur ens kompis mamma tycker om en och jag älskade mig själv för mycket och va den osäkraste personen hon kände och lite annat med men alltid lika trevligt när man inte gjort ett skit ;) Sen kom min underbara pojkvän och vi körde hem till mamma för att hämta filmer. Sen fick man ett sms om att dra till stan och äta pizza vilket vart självklart så jag Putte Sofie Johan och Fidde drog och åt pizza sen hem till Johan för mer film tittande.

Söndag: Finns inte så mycket att säga vaknade vid två Putte skulle till Göteborg med Pontus så dom körde hem mig nu sitter jag vid datorn och lagar lite mat :) Blir en seg dag med ännu mer film.

Vill ba säga att jag älskar folket i slöinge det finns inga bättre!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0