Enu en emo kväll..

Sitter då hemma as kul (y) eller inte.... Har iallafall svart hår!!!! Blev lite mörkare än jag trode (a) Men taggar lite inför imon..

Men e inte på bra humör för har nyss fått veta att min mamma vet vad jag gör när jag gör det och fattar fan inte hur!!! Alla jävla idioter som berättar för henne kan dra åt helvete om ni läser detta för ni förstör för mig och ger henne en massa som hon ba ska ta och skita i !!!!!

Sen till en annan grej ni kommer nog inte fatta vad jag menar. Men jag vill verkligen att DU ska veta vad dom nära gör bakom din rygg du är inte värd detta, du borde veta va fan dom håller på med och det är fan inte snällt att göra så mot en som ställer upp så sjukt mycket asså... Fan vill ba ringa dig nu och berätta min vill inte såra dig. Så säger förlåt men jag kan verkligen inte berätta för dig men vill.
Blev lite blandade känslor.

I see the light but i'm too weak to look forward and move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0