Dissa & Hissa

Söndagar

Sjukt mycket finns aldrig nått att göra.

Sitter bara hemma och tråkar.

 

Kylan

Jag gillar inte att det är så här kallt redan nu,

men jag skulle aldrig dissa vintern för den äger!

 

Att sova själv

Det är det jobbigaste jag vet men något jag har fått vänja mig vid.

Men hatar att ligga där och känna sig ensam.

 

Höst love

Bara för att det är snart.

Det är ju inte det roligaste av loven men det är ju love.

 

Filmer

För det är bra att ha när det inte finns något att göra.

Sen är det typ en social grej nu förtiden.

 

Varma kläder

För det är så mysigt.

Sen fryser jag alltid så älskar att vara varm.

------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0