Gilla läget ;)

Som sagt det är bara att gilla läget ;)
Skola imon och har sjukt ont i hela kroppen inte okej.. Sen ligger jag efter i alla ämnen vi har imon vilket suger haha. Men vi ska till GBG på onsdag hotell, shopping, restaurang och 2 grymma dagar med Klassen :) Sen fyller jag ju år på tisdag så då blir det att fira mig igen -.- Anton dissarn! kommer då iallafall troligtvis sen får vi se vart jag sover den kvällen (A) Men Casandra ska även sova hos mig imon och kommer väcka mig 00.00 för att gratta mig den tönten -.- men jag älskar henne ändå :)

Ska snart sova tror jag har inget att göra och e ganska trött måste orka med imon så behöver sova med. Men har ju med mig datorn imon så bloggar mer då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0