Underbar början på lovet!

Fick rycka in i restaurangen idag vilket var sjukt kul fick 75:- och mycket bra erfarenhet :)

Efter det så åkte jag och Sofie till Rickard där han och Johan var sen dök även Pelle och Adde upp. Vi körde och åt på doken (a) sen drog vi vidare i stan på väg till slöinge får Adde bensinstopp hihi, och jag och Sofie drog till Johan där vi väntade på de andra. När dom kom så var även Fidde med :) När vi tillbringat lite tid där drog vi vidare och hämtade Johan. Sen körde vi hem till mig :)

Fidde kör underbart bra han gjorde verkligen min dag! Vi drog vidare då vi stannade på Willys och köpte lite att gotta oss på så drog vi vidare till Johan där vi spelade oingis och allt man kan komma på!

Har inte skrattat så här mycket på många dagar det var verkligen underbart !

Nu har jag även packat lite inför en goooo morgondag med så ska sova för blir tidig uppgång imorgon. Bilder har jag inga idag men kommer ta bilder imon hos Alexandra hoppas på en kväll med mycket skoj ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0