I will remember every word you said <3

Har vart en underbar DAG! först övningskört i typ en halvtimma x) onödigt men va fan ;) Sen körde jag till Rickard där han och Adde väntade på mig vi satt och kollade på tv spelade tv spel och åt lite. Sen blev det vidare till Johan där vi kollade in hans kläder till imon sjukt grymt kommer det bli :) Sen kolla vi lite film och drog till Adde för att kolla hans kläder kommer med bli grymt! Efter det så velade vi en del men blev en sväng till Pontus, men på vägen hem till mig hade vi en IDIOT bakom oss som körde med helljus hela vägen även inne i stan förföljde oss och skit haha så när vi kom hem till mig kollade vi upp bilden men va inte så insatt i det där så hörde inte vem det va. Nu har de pyst hem saknad dem redan :/ Men ska hoppa i sängen och sova det är en dag imon med.


I miss you so bad but now I know you miss me too ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0