We all make mistakes

Ja nu sitter jag här hemma ska snart in i duschen och fixa det sista med mina naglar :) Imon blir det mjukisbyxor haha pallar fan inget annat slutar även kvart över 11 så varför inte. Jag älskar min dator för dem som vill veta ^^ Har vart en rolig och bra dag med Casandra träffat en massa mysigt som ba den. Hoppas på en bra och lyckad helg NERVÖS!!!!

John Mayer-half of my heart
Oh, half of my heart's got a grip on the situation
Half of my heart takes time
Half of my heart's got a right mind to tell you
That I can't keep loving you, oh, with half of my heart

Half of my heart's got a real good imagination
Half of my heart's got you
Half of my heart's got a right mind to tell you
That half of my heart won't do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0