Just a beautiful disaster...

Mycket just nu asså allt ska hända på samma gång... Jag tänker verkligen inte negativt nu är i ett förhållande eller a blev de nyss som känns bra och jag har allt jag någonsin velat ha sitter just nu i min OnePiece som e awesom men ändå ska saker komma fram..

Jag är verkligen inte den som ska snacka om otrohet, jag har aldrig vart otrogen men har hjälp en att va de och de är något jag kommer få leva med. Jag ångrar de som fan och säger förlåt nu igen. Vet att jag inte kan göra nått men jag kommer alltid må dåligt för de, skulle gjort mycket för att få de ogjort.

Men folk som är otrogna och inte säger det utan man får veta det på annat håll och sen vänder det mot sin partner e ba så jävla patetisk och ska fan dumpas dirr! Jag tycker de är så omoget så de är fan inte sant. Att snacka med killar/tjejer när man är i ett förhållande är fan inte att va otrogen.. Jag e så sjukt arg....

Sen har det redan vart en tuff dag efter som min morfar just nu ligger inne på sjukhus i halmstad.. Han svimade och fick nån typ 10:atack ellet nått när vi åt innan idag. De var fett hämskt inget jag vill va med om igen. Så han fick åka ambulans till halmstad och ska va där över natten dom ska kolla honom imon.. Vet inte om det är nått allvarlig men efter som han är i den åldern me kan man ju inte bli mer än orolig..

Blev mycket tankar nu kände jag och lång text brukar inte skriva de. Ber om ursäkt om jag sårade någon med denna text men behövde verkligen få ur mig allt och nu vet ni varför jag inte bloggat idag. Ska snart sova så vi hörs nog imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0